Friday, October 12, 2012

Happy Eating

En av de siste dagene var vi igjen nede i Hua Hin og besøkte Øyvind og Yui, Yim er gode venner med Yui og broren hennes, og jeg har etter hvert fått god sans for Øyvind.  Han er en erfaren herremann med flere år bosatt i Thailand.  Han vil ikke hjem mer sier han, da han blir dårligere med en gang han kommer i kaldere vær, jeg forstaar ham godt.
Vi ble igjen servert nydelig mat, seafood med fisk og Curry krabbe, gratinerte reker og litt mer sterkere retter for våre thailandske familie medlemmer,.
image image
image
vi satt og koste oss med noen øl på verandaen hos dem, og etter hvert ble det til at vi overnattet etter vi igjen hadde vært og tittet på hus, vi er svært fristet, så det blir nok en tur innom banken før jeg reiser ut, for å sjekke om jeg kan finansiere et hus her nede.  Nydelig område.
image image
image image
Bassenget er et felles bassen for hele området, med egen lekeplass for barna i tillegg.  Også var det masse billige restauranter innen området som serverte både frokost og norsk mat med kjøttkaker og alt, jeg fikk også smake Yui’s kjøttkaker og de var kjempegode.  Kan fint bo der nede jeg :-)
Vi er på hjemreise nå, så vil takke for et par hyggelige dager med Øyvind og Yui, vi koste oss virkelig.

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like