Tuesday, October 9, 2012

John R. Monteith – Rogue Avenger

Som jeg har nevn før, miltære techno thrillere er min favoritt genre, her kom jeg over enda en ubåt historie, jeg elsker spenning på og under havflaten.

"Rogue Avenger" av John R. Monteith

De stjal hans fremtid. HAN stjal deres ubåt.

Ulykken forandret alt ... Ett øyeblikk,  løytnant Jake Slate går til sine plikter om bord på den ballistiske missil ubåten USS Colorado. I neste sekund ligger han hardt såret på dekks platene i en dam av blod og hydraulikkolje. Men det var ikke skaden som ødela livet hans og ødela hans militære karriere. Det var redningsarbeidet.

Nå er han blitt kastet til ulvene for å dekke opp ugjerninger av en overordnet offiser, og Jake bryr seg ikke om rollen som offerlam, han vil ha hevn

Min mening:

Militær techno i toppklasse, og en meget bra historie, ubåt action så det holder, i blandet litt topp politikk.  Absolutt verdt å tilbringe noen timer med dette.  En klar 5 på terningen, og når den er anbefalt av Joe Buff, så må jo det være bra.  Og det var det.

Terning:

Mer fra Monteith

image

De neste to skal definitivt leses ja :-)

Me bloggast

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like