Sunday, October 14, 2012

Nydelig Oktober morgen

  I dag søndag var det nydelig på morgenkvisten, jeg var tidlig oppe.  Klokka tar en stund å snu for en eldre herremann.  Så klokka 0700 satte jeg meg i bilen og kjørte utover en tur til Amcar klubben og svabergene nedenfor.

imageimage

Som du ser lysna det litt eller litt.  Temperaturen var så som så, bilen viste 0.0 grader når jeg steppa ut, og det var rim i graset.  Jeg kasta uti og fiska en halvannen time.  Fikk 2 fine lyr og en litt mindre steke lyr på den stunda. Kona skal lage fisk i dag så det passa jo godt.

image

Ikke mye aktivitet å spore en tidlig søndags morgen, men til slutt tusla no en lastebåt forbi

image

Så var det hjem til frokost rundt klokka 0900 :-)

Me bloggast

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like