Saturday, July 18, 2015

Knivslipere – Kleva sharp er unik

Jeg har vel proevd det meste som finnes av knivslipere baade til kjoekken og hoppy sliping av fiskekniver etc etc, har egentlig aldri funnet noen som jeg har vaert skikkelig fornoeyd med.  Baade skjerpestaal, smaa bryner og manuelle samt elektriske slipere har vaert proevd opp gjennom aarene.  Noen funker noenlunde OK, og noen er helt ubrukelige.

 

image

image

Det var inntil jeg saa en reklame over i USA for Kleva sharp.  Fant omsider denne paa ebay og bestilte meg en

image

Den er kalt verdens beste knisliper, og god er den.  Koster ca 200 kroner hvis du bestiller den via ebay, den har en sugekopp under som gjoer at du enkelt kan feste den enten paa kjoekkenbenk, eller paa insiden av et skap.  Og den funker som bare tjusan.  Den sliper ogsaa taggete kniver som broedkniver og lignende, jeg har aldri hatt skarpere kniver.  Og jeg skal si det at naar man fileterer et par hundre fisker, saa faar man etterhvert innsikt i hvor skarp en kniv boer vaere

 

http://www.ebay.com/itm/KLEVA-SHARP-KITCHEN-SHARPENS-KNIVES-SHARPENING-SYSTEM-BEST-CHEFS-TOOLS-SYSTEM-/251917335961?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3aa7717d99

 

Vi blogges’

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like