Thursday, July 16, 2015

3 aars feiring – stolt av meg sjoel

Naa er det over 3 aar siden siste roeyk ble tatt, faktisk var det 8 July at det var 3 aar siden.  Det har gaatt heilt fint.  Og jeg maa innroemme livet er mye bedre uten roeyk, luktesansen er paa topp, formen er knallbra etter at jeg begynte aa trene for over halvannet aar siden og vekten er stabilisert paa et hyggelig nivaa. Det faar bli en liten feiring naar jeg kommer hjem igjen, kanskje en liten fest under kanaldagene i Kulleseid ?  Vi faar se.

Image result for 3 year cake

Og jer er ikke den eneste i familien, mor slutta for over et aar siden, og lillesoester slutta for noen maaneder siden.  Begge broedrene mine skal proeve naa i sommer.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like