Tuesday, July 21, 2015

Grill i Thailand

Jeg har lyst til aa faa meg en skikkelig grill i Thailand.  Men jaggu ble jeg overrasket.  Hvis du tror Weber griller er dyre i Norge, jaa saa er det nesten dobbel pris i Thailand.  Jeg har enda ikke faatt meg en tur rundt for aa kikke etter alternativer, men haaper at jeg finner noe neste gang jeg reiser ned.  De grillene som de locale bruker er jo bare en steinboette med kull i og en rist over.  Funker jo det, men jeg vil ha noe skikkelig.  MEN, jeg fikk et tips om DragonEgg som kan vaere et brukbart alternativ.

image

Disse blir levert i 3 stoerrelser, og ligger paa under 10.000 bath, tror den minste starter rundt 6000 bath.  (Weber grillene av brukbar kvalitet koster 15000-2000 bath eller deromkring). De har dobbel rist inne som du ser, og ogsaa temperatur maaler.  Ser jo knalltoeffe ut da :-)

Dragon Egg Kamado BBQ grill are locaded in Thailand and have shops in three areas, Chon Buri, Khon Kaen and Nong Khai.  Men kan bestilles og leveres innen faa dager over hele Thailand.

https://www.facebook.com/pages/Dragon-Egg/1019846181374707

Jeg tror jeg kommer til aa satse paa en av disse.

Vi blogges

Barbecue graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like