Thursday, June 5, 2014

Zap it

Noe baade jeg og resten av familien har vaert mye plaget av naar vi er paa sydligere stroek, baade Tyrkia og i Thailand er mosquito.  Hvis du glemmer en dag og spraye deg meg mosquito repellent og eventuelt gaar paa plass naer vegetasjon og fuktighet, kan du ta fan paa at det gaar ikke mange timene saa er du full i bitt.  Og det kloer noe helt infernalsk, nesten ingen ting hjelper, eller ?

I henhold til Nettavisen skal dette vaere hjelpemiddelet du trenger, og jeg har allerede bestilt en for aa teste ut neste tur til Thailand. Den skal visstnok holde til 1000 stikk.  Saa det boer holde for en 14 dagers tur da LOL :-)

image

De har link til en adresse i Norge, der koster den 95 kroner, og du maa betale frakt i tillegg

http://clk.tradedoubler.com/click?p=198298&a=1910542&g=19219660&url=http://www.coolstuff.no/Zap-It

Jeg gikk paa E-bay, og fant den til en 50 lapp inkludert frakt.

image

Jeg skal komme tilbake med min vurdering etter Thailands turen

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like