Saturday, June 14, 2014

Mere dingser – for trening

Jeg har jo forsaavidt faatt pulsen naar jeg har holdt paa sensorene eller sjekka den med telefon appen etterpaa.  Men naa vil jeg vite litt mer, og finne ut hvilken form jeg er i.  Jeg fant denne paa EBAY, den er kompatibel med Endomondo, eller du kan bruke deres egen app.

image

Den kom paa litt over 300 kroner.  Jeg synst det ikke er noedvendig aa gaa til innkjoept av no GPS klokke eller lignende saa lenge jeg kan komme unna med dette og mobiltelefonen har jeg jo alltid med meg.  Jeg har beskrevet Endomondo tidligere, men synst appen til I-gotU er saa passe bra at jeg skal beskrive den med noen ord her ogsaa

image

image

Som du ser har den mye av det samme.  Men siden jeg har begynt aa bruke Endomondo, saa holder jeg meg til den.

God trening, med alle slags dingser oenskes dere, vi blogges

Moving picture thumping heart pounding animated gif

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like