Monday, June 23, 2014

Cooper test

I dag kjoerte jeg en Cooper test paa moella ombord.  Varma opp en 5-10 minutt, knalla moella paa 11 km/t paa motbakkeprogram med minste stigning paa 5% og knalla igang.  Vi ligger ved kai saa da gaar det aa loepe paa molla.  Jeg endte opp med 2150 meter paa Cooper testen.  Og foelte faktisk at jeg hadde litt igjen.  Men tar ikke sjansen paa 100% guffe paa den.  Faar heller ta en til naar jeg er kommet hjem borte paa det nye flotte friidretts stadionet vi har faatt paa Husnes.

image

image

Jepp, fikk i alle fall en bekreftelse paa at formen er brukbar, hadde jeg proevd dette for 2 aar siden, hadde det nok vaert sykebil paa kaia, i surstoff telt og antagelig hjerteinfarkt.  Men i dag 2 aar etter jeg slutta aa roeyke, 6 maaneder med trening, foeler jeg faktisk at jeg har mer aa gaa paa. 

Naa er det bare aa pakke bagen, saa er det hjem til konemoren.  Par dager i Norge og saa paa ferie til Thailand, der baade dykkerkurs og inspeksjon av nye huset vaart staar paa programmet.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like