Sunday, June 15, 2014

Trening og div

Litt statistikk liker jeg

image

 

image

image

image

Vekta, vet ikke hvordan det har gaatt siden jeg reiste ut, jeg har spist godt ombord, men har jo stort sett tatt 2 timer trim hver dag, 30 min ellipse og 30 min gange hver ettermiddag, samt 1 time gange paa moella igjen om morgenen etter jeg har statt opp. Saa faar haape jeg har gaatt ned 1 eller 2 kilo til.  Maalet er aa komme nedenfor BMI 25…….

Naa har jeg nettopp vaert uten trening i 3 dager ogsaa, kraftige magesmerter og forstoppelse sendte meg faktisk til sengs en dag, og har vaert redusert naa et par dager, nesten bare spist frukt og groennsaker ogsaa etter en tablett kur, men haaper aa komme igang med treningen i dag igjen.  Mye bedre naa.

image

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like