Sunday, June 1, 2014

Snart Thailands ferie

Saa snart jeg er kommet hjem baerer det nedover til Thailand paa ferie igjen.  Og programmet er fullspekket, 1 ukes tid i Jomtien for aa ta dykker kurs,

image

og saa opp til Mae Poen for aa se hvordan det gaar med huset vaart.

En ting som jeg naa synst er like viktig som beliggenhet og swimmingpool paa et hotell, er at det har et bra utstyr trim rom, og det ser det ut til at Grand Jomtien Palace har.  Vi har vaert der mange ganger foer, men da kikket jeg ikke saa mye etter noe slikt.  Det er bare naa etter at jeg er kommet i form, og vil holde formen ved like at dette er blitt viktig.

image

Swimming pool har de 3 av saa det er nok av dem.  Hotellet ligger helt perfekt til, rett over gata fra stranda.

image

image

Huset ja, foreloebig har jeg jo bare sett bilder av det, men det er paa frem, gleder meg virkelig til aa se hvordan det gaar og hvordan det blir, neste paa programmet blir swimming pool der ogsaa, men kjoeper kanskje en slik over bakken pool til aa begynne med.  Faar se hvor mye penger som er igjen naar huset staar ferdig.

Soendag her i dag, ankommer havn i morgen midnatt, men venter nok til dagslys dagen etter foer vi gaar til kai, saa er det aa plukke opp en del mannskap foer vi gaar mot prospektomraadet som er en 2 ukers jobb.  Snart ferie, jippi !

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like