Thursday, June 12, 2014

Nôdlader – hjelp i nôden

Dette er noe jeg har forbanna meg over mange ganger naar jeg har vaert paa reise, baade paa jobb og ferie.  Man kommer frem og telefon, eller nettbrett er nesten tomt.  Heldigvis er det flere og flere flyselskap naa som har USB uttak i setet saa man kan faa ladet, men man har alltid bruk for en liten noedlader.  Disse kommer i alle forskjellige stoerrelser og varianter.  Med et eller 2 USB uttak for lading.

Er jo ogsaa kjekt hvis man har unger med nettbrett med seg aa kunne gi de noen timer ekstra hvis batteriet gaar tomt.  Hjemme maa du ut med minst 200 kroner for de rimeligste, men jeg importerer de selv og selger ogsaa videre til venner og kjente.  Den jeg har selv, er den enkleste typen som man bare putter i noen AA batterier, og dermed lader jeg opp telefonen 2 ganger, eller nettbrettet en gang.  Batterier faar man jo tak i over alt.

Noen eksempler

image

image

image

image

God tur, med nok stroem !   Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like