Monday, June 2, 2014

Dykkerkurs

Ja dette gleder jeg meg til.  Kurset gaar over 4 dager naar jeg kommer ned til Thailand og koster 13500 bath, knappe 2500 kroner og man faar da en open water license.  Da kan jeg ta meg en dag eller to med dykking hver gang jeg er der nede, eller stoppe over en interressant plass naar jeg er paa jobb for aa faa med meg en opplevelse.  Jeg har jo sett mye undervanns programmer paa TV, og det er faktisk mine yndlings programmer.  Naar jeg da fikk muligheten til aa proeve et dykk i fjor i et stort Aquarium i Thailand med hai, rokker og tusenvis av tropiske fisk, var jeg solgt.   Jeg bestemte meg for at dette ville jeg gjoere mer av.  Men foerste prioritet var aa komme i bedre form.  Formen er naa paa plass, ned 20 kilo og god kondisjon.  Bare aa holde det ved like  Og dykkerkurset er bestilt hos disse karene her

image

image

Jeg gleder meg som en liten unge…..

De kommer og henter meg paa hotellet hver dag, og kjoerer meg tilbake ogsaa, saa faar konemoren og vetlo slappe av paa stranda i mellomtida.

Me blogges

scuba-diving-011

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like