Friday, June 27, 2014

Enda en topp–og ny vekt

Treninga kom i gang igjen med det samme jeg kom hjem, og i går var det tid for Vikefjell.  Jeg starta hjemmefra og gikk helt til toppen.  Endomondo trøbla litt, så gikk på skritt teller når det gjelder distanse.  Men har no begynt å bruke puls belte for å få enda mer effektiv trening.

image

Jeg synst 4.9 kilometer i timen er ganske bra når det gjelder en tøff stigning som opp til Vikefjell.  Pulsen var oppe i maks bare et par minutter i verste stigningen.  Og belønningen var jo en fantastisk utsikt.image

Så var det vekta da, var jo med litt spenning jeg gikk på hin dagen.  Etter flere uker ombord med meget god mat, men også trening endte den opp på 85.0 kilo, samme som når jeg reiste ut, og siden jeg jeg kom hjem har jeg gått ned et par gram til, 84.7 nå, Smilefjes

image

Målet er snart nådd, rundt 80 kilo og BMI på under 25 er target.

Nå er det kakebaking og pakking, konemor har bursdag i morgen, og på mandag tar vi av i Dreamlineren til Bangkok. 

Me blogges

animated-climbing-image-0001

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like