Friday, March 14, 2014

Rimelig tredemølle

Da jeg gikk til innkjoep av min fikk jeg anbefaling aa ikke gaa for de rimeligste moellene, jeg endte opp med en Sportsmaster T-3i som jeg er veldig fornoeyd med foreloebig.  Den virker veldig solid og og er meget god aa gaa paa, har mange ferdiglagede programmer og muligheten for aa koble til  IPAD og NETPAD for aa laste ned og gaa ruter fra Google Earth.  Den funksjonen har jeg testa, men ender som oftest med aa gaa et av de ferdige intervall programmene.  Men som sagt du kan kanskje gjoere et bra kjoep paa rimeligere moeller ogsaa, hva med denne for eksempel, noen som har erfaring med den ?

image

Frakt kun kr 300

Naar man tenker paa at en aars medlemskap i en trim klubb koster bortimot 6000 kroner aaret, kan en moelle vaere en god investering.  For meg har den betalt seg inn allerede, ned 10 kilo siden jeg begynte aa trimme for droeye 2 maaneder siden.  Naa er jeg ombord og da er det vanskelig aa faa en korrekt vakt etter som vi ruller litt og vekta da ikke stabiliserer seg.  Blir spennende naar jeg kommer hjem og sjekker.

God trim

 

Vi blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like