Sunday, March 30, 2014

Rekordenes uke

Flott vær om dagene, og perfekt for turer ute.  Jeg tar meg en tur hver dag.  Fått gått flere lange fine turer og fikk også med meg Bogsnesåsen her om dagen.  Men Endomondo programmet trøbla litt då, så må gå den igjen for å få en løypeprofil.  Ellers kom jeg over 20.000 skritt i går, 20372 ble resultatet.  Over 14 kilometer faktisk.  Og Mars måned ser ut til aa bli ny rekord også.

Jeg gikk Søral sløyfa i går også, den hjemmefra på 4.5 kilometer og persa med nesten et minutt.  Stort fortere tror jeg faktisk ikke jeg klarer å gå utenom å begynne å jogge.

image

image

Første gang jeg gikk i Februar gikk det nesten 44 minutt, så man kan da jaggu se forbedring ja.

Om morgenen nå er jeg begynt med et litt tøffere program, 2.73 kilometer med blanding av lett jogging på 7.2 km/t og hurtig gange på 4.8 km/h.  Vekta lå stabilt siste uke, så jeg har lagt inn et kveldsprogram igjen med 3.5 km rolig gange. 

I dag blir det Brann kamp, hipp hurra serien er i gang

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like