Sunday, March 23, 2014

2.2 forsvunnet

Det var dette med vekta da.  Med stor spenning gikk jeg på vekta etter jeg kom hjem.  Og en gledelig overraskelse.  Enda 2.2 kilo var forsvunnet.  Nå bikker jeg snart ned på 80 tallet.  90.4 kilo var vekta da jeg sjekket i dag morges.  Så på 3 uker omtrent forsvant det 2.2 kilo.

image

Så på 3 måneder nå er jeg gått ned ca 12-13 kilo.  Og enda skal et par kilo til vekk.  Satser på rundt 85 kilo før jeg roer meg.  Da får jeg enten spise litt mer, eller trappe ned treninga lite granne.  For da skal jeg holde meg der, det er akkurat som en andre ungdom er kommet tilbake.  Formen er bra og alt bare velstand

image

Tidlig oppe i dag, holder på med visum søknad til India, og så er det dette med å snu døgnet da, når man har hatt nattevakt i noen uker så tar det noen dager før man er i gjenge.

Me blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like