Thursday, March 20, 2014

Magen trenger kanskje litt oppstramming ?

Gange er vel og bra for aa ta av noen kilo, men jeg ser magemusklene kan kanskje trenge en liten oppstrammer.  Saa som jeg ofte har sagt foer, det finnes app for alt.  Denne kom jeg over for en stund siden, og den skal lastes ned naar jeg kommer hjem.  Saa skal jeg ta 10 minutt daglig med noen av oevelsene der ogsaa.  Alle tydelig forklart med video av en profesjonell fitness-instruktoer.

image

Beskrivelse

Daglig Magetrening er en del av Daglig Trenings serie av applikasjoner som inneholder raske og effektive daglige treningsøkter for både menn og kvinner, og som følger deg igjennom de beste treningsmetodene du kan gjøre rett hjemme i stuen din. Disse kjente øktene demonstreres av en sertifisert personlig trener som fokuserer på alle viktige muskler. Ved å kun bruke et par minutter daglig så kan du styrke og få en fastere figur.

Øktenes simple grensesnitt, komplett med video og tidstaker tillater deg enkelt å følge med og forstå hver økt. Bare velg en økt og heng med!

FULL VERSJON inkluderer:
• Flere økter
• Tilfeldig og brukertilpassede økter
• Landskapsmodus
• Reklamefri

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tinymission.dailyabworkoutpaid&hl=no

Saa kanskje det blir six-pack med tiden ogsaa ?   LOL

me blogges

Det var jo det jeg mente, plass til en six pack, LOL

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like