Monday, August 19, 2013

Over ett aar siden naa

Ja naa er det 13 maaneder siden jeg la roeyken paa hylla for godt.  Jeg gikk over til snus, og selv om ikke det er helt sunt det heller er det i alle fall minst 90% sunnere enn aa trekke ned tjaere og alt det andre jaevelskapet som foelger med nikotinen,  For meg har dette gaatt meget bra, jeg har proevd flere forskjellige sorter snus, en av mine favoriter er groenn 66N, og thunder ekstra cool mint

Thunder Cool Mint Extra Strong Portion Snus

Jeg foretrekker portions snus, eller teabags som engelskmenn og yankeer kaller det.  Jeg proever saa godt jeg kan aa overtale resten av familien til aa slutte ogsaa og har gaatt till innkjoep av e-cigaretter til de alle sammen.  Billigste plass man finner dette er hos DealExtreme i Hong Kong, de sender gratis over hele verden

image \

image

Saa hvorfor ikke proeve du ogsaa?  Koster deg en 50 lapp, jeg smakte paa mor sin, og det var ingen usmak, du kan bruke de overalt, paa fly, baat, restauranter og videre .

Vi blogges

animated gif of no smoking- pig smoke

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like