Wednesday, August 28, 2013

Flipboard

Enormt flott app, som bringer sammen nyheter og artikler fra Facebook, Twitter, Linked-In, dine egne magasiner samt mange tusen magasiner fra deltakere verden over, magasiner om reise, mat, teknologi.  You name it.  Denne likte jeg, har satt min opp med nyheter fra VG, Brann, BA sporten, samt Petro, E24, og FB og de andre sosiale mediene jeg bruker.  Du finner appen baade til Android og IOS. Bare klikk bildet over saa kommer du til linken for Android hos Google.

image

Her er eksempel paa et magasin jeg har laget til, klikk paa linken saa kan du titte innom.  Klikker du paa navnet saa kan du gaa inn og se alle magasiner den personen har produsert.  Jeg likte detta !

image

image

Men de morsomste er aa sette opp nyhetene for sitt eget Flipboard, du kan fjerne og legge til akkurat som du vil, og du finner hundrevis av interresante nyheter.  Anbfeales paa det sterkeste med terningkast 6.  Mitt er fullstendig forandret fra det du ser under :-)  Alt oppdaterer seg automatisk, og du vil alltid finne noe nytt.  Denne er super.  Et par anbefalinger, sjekk NRKnyheter, tv2.no, VG.no og legg dem til, du finner ogsaa E24, Facebook og Twitter integrert.  En kjapp lesning gjennom Cover Stories og du er up to date paa dagens nyheter overalt. 

image

Me blogges

image

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like