Saturday, August 17, 2013

Nye kameraet

Jeg fikk det nye kameraet mitt foer jeg reiste paa ferie, og knipsa en del bilder med det.  Men etter hvert har jeg funnet ut at det fantastisk mange godbiter paa det.  Seriefotografering som velger beste bilde for eks, samt panoramabilder med 360 graders sweep.  Det er et FUJI superzoom med 50 x optical og enda 50x digital zoom, 16mp bildesensor.

Skal eksperimentere litt med den panorama funkjsonen etter hvert. 

Prisen paa dette kameraet ligger paa rundt 2500 kroner, og er vel investerte penger.  Det er litt tyngre enn det forrige superzoomen jeg hadde som var et Samsumg med 25x zoom.  Samsungen ogsaa tar fantastiske bilder.  Men naa var det noen aar siden jeg investerte i nytt kamera, saa da ble jeg fristet.

 

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like