Wednesday, January 23, 2013

Netflix profiler

Endelig er dette paa gang.  Jeg etterlyste dette paa den norske Netlflix facebook siden like etter jeg slutta meg til Netflix.  Og det er nok mange som har ventet paa dette.  Det testes ut for oeyeblikket, og kommer nok snart.

Blir fint aa endelig bli kvitt alle forslagene til barnefilm i min Netflix, da kan vi sette opp vetlo sin profil med aldersgrense og det hele.  Netflix previews family profiles, shows off Super HD and 3D streaming at CES 2013

Ellers kan jeg ogsaa nevne at jeg har flere bokser paa lager for Netflix, kr 800 og du faar en ROKU eller Movienite.  Begge med Wi-Fi og HDMI tilslutning.  Da er det bare aa sette opp en US IP via www.overplay.net i routeren din. (koster 4.95 US$ i maaneden) Og vips, saa har du Crackle (Som jeg har skrevet om foer), Netflix, Pandora og mange andre tilgjengelige.  Det er rett og slett knall.

Du kan ogsaa flytte boksene rundt om kring i huset, og hvorfor ikke kjoepe en ekstra, og ha paa barnerommet, eventuelt soverommet ?

Vi bloggest.

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like