Thursday, January 17, 2013

Huggtabell 2013

image

Denne finner du ved aa klikke paa linken ovenfor, foreloebig har de bare lagt ut for 3 maaneder.  Jeg bruker selv fishing calendar som er en app som du finner paa Google Play, den viser deg ogsaa naar paa doegnet du har best muligheter, og regner dette ut basert paa din posisjon, maanefase, flo og fjaere og vaer..  Den er min favoritt.

Du finner den her :  https://play.google.com/store/apps/details?id=si.sis.fishingcalendarfull&hl=en

[Fishingcalendar3.jpg]

Ellers er jo dette knakande godt sagt daa, ikke sant ?

Du får stort sett fisk når du er ute og fisker, mindre når du sitter hjemme i sofaen - det er en tabell som har fungert 100% for meg....

Enig med deg ja, du tar ikke en mulig fiskedag og gjør den til en handledag fordi det er meldt på tabellen om dårlig fiske. Fisk så mye som mulig, da får du hvertfall ikke mindre fisk. "Den som fisker mest, får mest fisk" lever jeg etter. Ikke alltid sant, men delvis. Gidder ikke kikke på tabellene engang, jeg skal jo fiske uansett.

 

 

Lykke til med fisket :-)  Jeg er enda paa jobb, saa haaper paa aarets foerste fisketur i February :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like