Tuesday, January 1, 2013

Lest i Desember

Ble noen boeker lest i Desember ogsaa, hjalp jo paa at jeg ble liggende paa hotell noen dager.

image

Maanedens hoeydepunk, maa vaere de to norske, Rypdal og Nore, med et hyggelig gjensyn av Clive Cussler sin store helt Dirk Pitt ogsaa. Aasa Larsson var heller ikke verst.

Tove Alsterdal og Ann Cleeves vaar maanedens kjedeligste, boekene tusla saann stille og rolig mot en loesning, men det var liksom ikke noe fart i dem, for aa si det saann.

Ellers endte jeg opp med 110 boeker lest i 2012, det var vel over target paa 75.  Men jeg holder maalet paa det samme til neste aar, siden jeg naa har faatt Netflix og Crackle i huset.  Kanskje jeg skal begynne aa vurdere filmer ogsaa ?

image

Det faar holde, godt nyttaar til alle som foelger bloggen :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like