Tuesday, January 22, 2013

Apocalypse – Dean Crawford

Enda en ny thriller forfatter, og denne boka var ogsaa knall

Fremtiden har endret sin gang. I det beryktede Bermuda Triangelet forsvinner en privat jet sporløst, og tar med seg forskere som arbeider for verdensberømte filantropen Joaquin Abell. I Miami er kaptein Kyle Sears kalt til en mord scene. En kvinne og hennes datter har begge blitt skutt gjennom hodet. Men like etter ankomst, får Sears en telefon fra kvinnens ektemann, fysiker Charles Purcell. «Jeg har ikke drept min kone og datter. Om mindre enn tjuefire timer vil jeg også bli myrdet, og jeg kjenner mannen som vil drepe meg. Min mordervet ennå ikke at han vil begå handlingen. Med forbløffende nøyaktighet, går Charles i gang med å forutsi den umiddelbare fremtid akkurat som den utfoldes rundt Sears, og etterlater spor til en mann han aldri har møtt før: Ethan Warner. Jakten på å finne Purcell er i gang, og Ethan Warner innkalles av Defense Intelligence Agency til å lede søket. Men dette er ingen vanlig sak, som Warner og hans partner Nicola Lopez er i ferd med å oppdage, og tid er bokstavelig talt alt

Min mening:

Fortid, fremtid, Science-Fiction, action, Bermuda triangel.  Dette maatte bare leses, og det ble noen underholdende timer med denne boka.  Ethan og Nicola som de store heltene som ordner opp, men mange hjelpere som ogsaa fortjener helte stempel, dette var stor underholdning og fortjener en 6 paa terningen.

Kan bli en utmerket film av dette.

Terningkast:

 

image

Mer fra Crawford

image

image

En forfatter det er vel verd aa lease hvis du liker thriller med litt sci-fi preg.

Me bloggest :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like