Sunday, January 6, 2013

Hvit hevn – Ridley Pearson

Krim etter min smak, denne var ein meget bra bok, jeg har lest et par av han foer, og det er litt opp og ned.  Men som sagt, denne var heilt i toppen.

"Hvit hevn" av Ridley Pearson

To skudd. Hans kone faller død om - hans datter blir liggende i koma. På et øyeblikk ligger hans liv i grus. Som politimann har han opplevd det meste. Han tror at bunnen er nådd. Men for etterforsker James DeWitt har marerittet såvidt begynt

Min mening:

Jeg synst denne var knallbra, pangaapning og deretter fortsatte den i meget god stil. Den laa like oppunder 6 paa mine terningkast, men vippa litt og dermed ble det en 5. Begynner virkelig aa faa sansen for Pearson.

Terning:

og det er en sterk 5

 

Dette er en av Pearson’s frittstaaende boeker,, men han har mange boeker paa markedet utenom dette, best aa sjekke fantasticfiction.co.uk for heile listen. Jeg viser deg bare listen over frittstaaende noveller nedenfor.

Hjemmesiden til Pearson finner du paa denne linken http://www.ridleypearson.com/suspense/

image

Her fra et intervju med Pearson en tid tilbake

Me blogges :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like