Friday, April 20, 2012

Nytt i bloggen

Foerst og fremst, helt i toppen har jeg lagt nedboersradaren for Vestlandet.  Litt stolt av den der, den Widgeten laga jeg sjoel.  Og fikk den jaggu til aa virke ogsaa.

image

Snart er det grilling paa gang, saa naa faar du grillvarsel i margen paa hoeyre side, Topp grillvaer er 10, og deretter teller det nedover.  Som du ser fra 13 og 14 April saa var det ikke mye vaer til Grilling :-)

image

 

Under huggtabellen finner du naa vaervarsel for Oseberg plattformene i Nordsjoen, i og med at jeg har en bror som jobber der ute maa jo det vaere med ogsaa.

image

Og i og med jeg er hjemmehoerende paa Husnes maa vi jo ha WEB kameraet til Husnes Baathavn , du finner det nesten helt nede til slutt i hoeyre margen.  Norges flotteste smaabaathavn.

 

Husnes Baathavn

Under baathavna har jeg lagt direkte linker til auksjoner paa EBAY, baade fiskesneller, stenger, snoere og bait elastic finner du helt sikkert billigere her enn mesteparten av fiskebutikkene hjemme.  Disse tre er laget enkelt med RSS feed widget, som du finner paa internett, grei aa bruke hvis du vil lage dine egne widgets med RSS nyheter.

image image

image

Helt i bunnen har jeg naa ogsaa lagt marine varselet for Husnesfjorden fra YR  Dette gir deg ogsaa stroem og flo og fjaere, i tillegg til vann og lufttemperaturen.

 

Vaeret paa Husnesfjorden

Og sist men ikke minst, huggtabell utarbeidet for Husnes, denne er kalkulert fra fiskeappen Fishing.calc som i tillegg til aa vise hvilke dager som er best aa fiske paa ogsaa viser hvilken tid paa doegnet du har best sjanse for aa faa fisk.  Gi gjerne tilbakemeldinger om du faar fisk eller ikke i henhold til denne.  Klikk bare paa tidspunktet og fisketiden kommer opp Tongue out

Du vil se at den er forskjellig fra Napp og Nytt’s huggtabell, men husk Napp og Nytt sin er generell for hele Skandinavia, mens min er kun for Husnes omraadet.  Husk at floeende sjoe ofte er det beste i sjoeen.  Helst de siste par timene foer flo sjoe.

image

Saa daa skulle du vel ha alle ressurser for aa sjekke vaer, vind, fiske og grilling samt vaeret overalt.

God fisketur, vi blogges On the phone

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like