Saturday, April 28, 2012

Kindle Fire

Siden jeg jobber i USA kjoepte jeg meg ogsaa en Kindle Fire, dette er en spesialisert Android tablet som i tillegg til aa lese boeker, kan kjoere video og audio applikasjoner, full internettleser samt mye annet moro. Blant annet abonnement paa aviser, magasiner og videre.  8GB memory gir plass til litt moro.  Og jeg likte den fra starten. Skjermen er meget bra, ogsaa til aa lese boeker.  Har ikke proevd den utendoers ennaa, skal bli spennende aa se om den er like bra som et lesebrett der.  Den har en del begrensinger utenfor USA, men det kan enkelt omgaas, det skal jeg komme tilbake til i en senere artikkel.  Jeg har naa min med full access til alt, Amazon Prime, Android Market og det hele saa lenge jeg er hjemme hos meg selv, vel og merke.


for droeye 1000 lappen er jo dette gitt vekk.  Om noen dager skal jeg fortelle deg hvordan jeg enkelt har omgaatt alle restriksjoner paa bruken av denne.  Du trenger ikke noe amerikansk creditkort (Vel paa en maate gjoer du det – men jeg forteller deg hvordan du kan faa det), amerikansk adresse (samme der – jeg forteller hvordan du kan faa det)
Og Voila, du har en underholdningsmaskin som koster broekdelen av en IPAD, og gir deg minst like mye moro. SmileOpen-mouthed
I dag er det loerdag, og jeg satser paa aa faa meg en fisketur, rapport foelger :}
Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like