Thursday, February 23, 2012

Huggtabeller hvor som helst i verden

Jeg ser det er mangen som kikker paa huggtabellene som jeg legger ut.  Husk at disse kan være litt forskjellige etter hvor du er i verden.  Jeg bruker fishing calendar android app for a regne ut mine for Kvinnherad og vil dele disse med dere.  Hvis du bor en annen plass i landet kan du lage huggtabeller via internet, enkelt å greit for hvilken som helst måned. 

Husk Abu sine tabeller er generelle for Skandinavia og det kan vaere store utslag for hvor man bor.
Fishing calendar appen er enkel å bruke, jeg har referert til den tidligere i ett innlegg i år.

Men world wide ja, finn posisjonen til der du bor.  Enkelt hvis du går inn på Google map eller Google earth, husk tids sonen som for Norge er +1.  Linken finner du under, samtidig som jeg viser et oppsett for Husnes.  Husk østlige breddegrader er +, mens vestlige breddegrader er –.  For lengdegrader er N +, mens syd er -.

Worldwide Lunar forecast tables














Du får da oppgitt fisket i 4 stjerner, 1 er daarlig, 2 så som så, 3 bedre, 4 er best
















Jeg har laget min egen vri på kalenderen  og slik ser min kalender for Husnes ut for mars 2012, jeg vil fortsette å publisere hver måned for Husnes.


Så nå kan du gå på weben og prøve selv.  Husk at fløende sjø er ofte det beste, og World Wide calenderen viser deg hvilken tid paa døgnet som regnes som det beste alternativet. 















Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like