Monday, February 13, 2012

Fiskeplasser Indre Oslofjord

Knut Lunder har en artikkel i alt om fiske med kart over fiskeplasser i Indre Oslofjord.  Han forteller her om flere av sine beste fiskeplasser og litt om fisket der.

Fra Alt om Fiske

Fortsatt er det lyst. Torsken snapper bare etter sluken. Da sola går ned, begynner saker og ting å skje. Sluken henter jeg inn på samme måte som når jeg fisker ørret; ofte en god taktikk. Mot den lyse bunnen ser jeg to mørke skygger følge etter sluken. Fiskene vinkler ut et par meter foran beina. Oslogryta funkler da jeg lander kveldens andre torsk. Da jeg tar den fjerde, ville det vært kjekt å ha hodelykt. Knut legger en demper på min begeistring. Såpass bør det være på Geita på denne tida av året, mener han.

Lese hele artikkelen her

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/altomfiske/article497903.ece

Lenke direkte til kartet over fiskeplassene

Fiskeplasser Indre Oslofjord

Daa avslutter vi med en video i dag ogsaa

 

God fisketur, vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like