Monday, February 1, 2016

Krabbene finst fremdeles

 

Læør2Ja krabbene er fremdeles på plass, 6 store flotte krabber ble det da jeg dro ut i går, men hvor var det blitt av de 3 siste teinene mine.  Blåste ikke så gale her under Tor.  Er det noen som har tatt dem, mon tro.  I så fall er det dårlig gjort.

Men nok om det.  Etter å ha tatt opp teinene dro jeg over på andre sida ved Flatøya og dro opp 7 fine paler og 1 lyr på halvannen time før jeg satte kursen hjemover i et heidundrandre haglvær. 

Var hjemme ca 1200, og så var det i gang med middagslaging, mor på besøk.  Og maten smake herlig, svineribbe med surkål og steikt sopp/løk falt virkelig i smak på en Søndag.

Batteriene i både min og Ove sin båt har fått hard medfart i kuldeperioden.  Mitt start batteri trengte bare ett døgn på laderen så var det fit for fight igjen.  Men kom meg ikke ut lørdagen da.  Ove sine har krevd 3 dager på lading begge 2, men nå ser det ut som de er fullt oppladet igjen, og godt er det.  Får vel rapport i dag om han har fått start igjen

 

Jaja, ut igjen i dag da, vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like