Friday, February 12, 2016

Travel uke

Jeg fikk meg et par turer ut før forrige Søndag da jeg skulle avgårde på Huet kurs i Aberdeen.  Blei både litt fisk og litt krabbe.
image
Deretter var det over til Aberdeen på søndagen, 3 dagers BOSIET og HUET kurs sto på programmet.  Jeg bodde på Premier Inn, bare 5 minutts gange fra flyplassen og SURVIVEX, der jeg gjorde kurset.

Deretter var det hjem igjen på Torsdagen, men siden jeg måtte betale alt dette selv reiste jeg med KLM via Amsterdam, det tok lenger tid, men var flere tusen billigere enn direkte flight.
Etter bare 4-5 timers søvn var det utpå igjen i dag, Fredag.  Satte ut teinene og fiska litt over på si hio.  Det resulterte i 6 fine paler, 3 lyr og ein fin lange på bortimot 2 kilo.

Det er utpå igjen i morgen.
Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like