Sunday, February 14, 2016

Slow speed–slow cooking

Fikk en fin tur utpå i går også.  5 krabber og ei flyndre  fant veien inn i teinene, og 2 timers fiske på hi sio resulterte i 7 paler, 2 lyr.  Men da jeg skulle hjemover, var det noe gale.  Ville ikke opp i turtall.  Gassvaieren antagelig hoppet av inne i kontroll boksen, for det var reaksjon når jeg justerte gassen nede på motoren.  Så det var og tusle hjemover med 3 knop over fjorden.  Tok jo sin tid da.
Ellers var det hjemom og kjæpe blomer og kake til mor, samt blomer og gave til konemoren.  Var jo ikke bare morsdag, men Valentine’s dag også til Søndagen.
image
Var tidlig oppe i dag, konemoren ville lage lage kylling i slow cooker, den trenger omtrent 8 timer.  Hiv et par løk delt i båter, krydre kyllingen som du vil, hiv over litt olje, og lemp det oppi.
image
Skal bli meget spennende, nei, må vel bortom og sjekka båten…..  Hvis ikke får jeg rigge til en nødløsning så jeg kommer meg utpå i dag, og heller kjøre bortom Larsstø i morgen
Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like