Thursday, February 18, 2016

4 krabber til + +

Selv om det blåste godt på onsdagen roa det seg godt nok til å komme seg ut og sjekke teinene.  4 flotte krabber var det no.

Torsdagen så litt mer lovende ut, etter å ha heve i meg et par brødblingser og litt kaffi på morrakvisten for jeg igjen ut og sjekka.  3 flotte krabber til lå klar til henting.  Deretter tusla jeg over på hi sio og fiska litt, men det blåste SE frisk bris, så det var ikke noe more.  Fikk 2 fine paler før jeg ga meg, de er behørig filetert og lagt i salt til seilaks.

Ellers går mesteparten av dagen med til håndballskule for vetlo i dag, skal i Husneshallen i gode 4 timer, heldigvis er det salg både av kaffe og vafler, så vi kommer ikke til å lide noen nød.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like