Tuesday, February 16, 2016

6 flotte krabber i dag, fiskekaker på gang

I dag tok jeg ikke sjansen på noe fisketur.  Men våkna tidlig og så det var stille, så tusla ut i fjorden og sjekka teinene.  6 nye flotte krabber lå og venta på meg..  2 asv dei var kjempestore.  Så nå blir det krabbe til kvelds i dag, i går ga jeg krabbe til mor.

Så etter en liten time var jeg hjemme igjen, og konemoren var stått opp og vi fyrte i gang food processoren og laga fiskekaker av fisken fra i går.  Ble nesten 30, store fine, og ikke minst knallgode fiskekaker.  Testsmakt av alle 3 i heim til frokost i dag.

Ellers må jeg nok til med ny gasswire i snekka, den er nok røket.  Festa på begge sider ser OK ut. men ingen reaksjon, så jeg justerer gassen med en taustump ned på gasshendelen på motoren.  Går fint det, men må jo få fiksa det.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like