Friday, February 26, 2016

Ny fiskeplass

Travel uke med mye fisk og en bra fangst av krabbe.  Tirsdag med håndballtrening for vetlo, og så ble ho sjuk stakkar.  høy feber og stygg hoste endte med 3 dager hjemme fra skolen.  Først i dag Fredag var feberen vekke, og ho fikk då gå i bursdags selskap på Valen til 2 av vennene i klassen, og hun koste seg i gløgg i hel.  Hun sa faktisk til meg i går når jeg spurte om hun savna skulen, ja pappa, men aller mest savner jeg alle vennene mine.

image

Torsdagen var det møte i båtlaget også, et par timer tok det, med innlagt betasuppe før valg av nye medlemmer til styre og stell.  Så dagene har gått fort.

Men jeg fikk meg flere flotte fisketurer med godt med fisk, og har faktisk også funnet en ny fiskeplass, er en god time å gå med snekko daa, men etter dagens fangst går jeg gjerne dit igjen.  Vi har gitt vekk fisk, solgt fisk og laga fiskekaker utav ville verden.

 

Jeg var over på grunna syd for Arholmen, og dro opp 17 flotte paler på gode timen, det beit faktisk i ett.  Jeg har hatt god lyst lenge til å dra over der, og det var kun på grunn av at broderen la seg utenfor Flatøya, som også er en av mine favoritt plasser at jeg bestemte meg for å gå over dit, var først bortom broderen og sjekka om han fikk noe fisk, det er derfor du ser avstikkeren til Flatøya.

image

Så det er bare å komme seg utpå, plenty av fisk i fjorden.

I morgen er det håndballturnering for vetlo, så da blir det bare en liten tur utpå om ettermiddagen og sjekke teinene

 

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like