Thursday, January 28, 2016

Sesongen er i gang :-)

Mildværet kom som et sjokk i slutten av forrige uke.  Etter at vi hadde fått oss en time på isen forrige torsdag, våknet vi opp fredag til 10-14 grader og regn.  Jaja, var bare å foberede seg til helgen’s store begivenhet på hjemmefronten,  Håndballturnering for vetlejento vår på Stord.
Avgårde kl 0900 om morgenen, kamper frem til kl 13:40. en tur på asia butikken på Sotrd resulterte i at vi var hjemme kl 17:30.  Endelig tid for en øl og innspilt fotball på TV.

Mandagen var jeg borte og fyrte opp båten, en liten tur over på andre siden i 6-7 grader, nesten vindstille.  Endte med 4 paler.
Deretter kom Tirsdagen med tannlegebesøk for vetlo, og deretter håndball trening, kakebaking til den store bursdagsfesten dagen etter.  Vetlo vår er i ferd med å bli stor jente, 9 år er hun blitt.
Onsdagen var det pizzalaging, 12 småjenter på fest med PizzA, Sjokoladekake, SNickerskake brus og snopepose.  Var jaggu helt utslitt når kvelden endelig kom.

Men i dag Torsdag kom jeg meg igjen utpå, har lempa ut krabbeteinene igjen, en kjenning nede på Sunde nevnte at det fremdeles var godt med mat i de, og dermed ble jeg frista.  Etter å ha lempa ut teinene, tok jeg meg en liten tur over på hi sio, det endte med 2 paler og 1 lyr på ca 1 times tid, deretter begynte det å friske på så jeg satte kursen hjemover igjen.
image
image
Får se om det blir vær til å gå ut og sjekke igjen i morgen…..
Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like