Monday, August 31, 2015

2 ble til 30

Jeg fikk meg en tur utpå i går også.  Blåste fremdeles frisk men litt mindre enn dagen før.  Jeg dro over til Seløytunga, og ganske så snart hadde jeg 2 fine lyr i stampen, begge rundt 2 kilo, men så var det javnt slutt.  Prøvde ltt innafor Flatøy men ikke noe resultat.  Deretter dro jeg bortom og sjekka teinane som jeg hadde flytta dagen før, fremdeles samme resultat, 1 krabbe.  så ikke noe kjempefangst der heller.  Men får la den stå noen dager der også før jeg prøver en ny plass..  Lyren ble filetert og endte opp som fiskekaker

image

Ellers var det båte gråt og latter på fotball fronten i går, Brann vant borte, og United tapte mot Swansea.

På morgenkvitsten var det å lage fiskefarse, og frem med steikepanna, og vips 30 fiskekaker.

Denne gangen blanda vi inn en chili i også, for å få litt mer futt i dem, testsmakinga var vellukka.  I dag må jeg over en tur til Larstø, den lokaleforhandleren for filter osv, nmå ha nytt filter til vannutskilleren.  Og så blir det vel en tur over til Tveitøyene siden jeg er nesten halvveis der :-)

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like