Sunday, August 30, 2015

Nr 3 + noe rart

Jeg var en tur over fjorden og fiska borte ved Flornes i går, kun 1 lyr å få der.  Det blåste friskt så jeg ga opp der og gikk til Ånuglotangen, der ble det en makrell.  Så ikke mye å skryte av etter flere timers fiske.

image

Deretter gikk jeg over fjorden, vind på 18-20 knop med en god meter-halvannen sjø, Snekka stampa godt i motsjøen og farten var nede i 5.5 knop.  Jeg hadde teinene i Breivika, og fant noe rart i teina denne gangen.  Ei skate lå og gliste mot meg, rundt kiloen stor.  Jeg tok den med og har snitta av vingene, dette skal visst nok være en delikatesse.  Skal testes.  Ellers var det ei krabbe i dag også, men nå har jeg flytta teinene en annen plass.  1 for dagen var litt lite synst jeg.  Vi får se.

Ellers fant jeg ei sjøstjerne, så nå har Pai sin egen stjerne også :-)

Vi får se hva vi finner i dag.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like