Tuesday, September 1, 2015

Flott tur og blligst diesel

Jeg måtte over til Larsstø i Sæbøvik for et nytt vannutskiller filter i går.  Turen tok gode timen, og jeg ankom Sæbøvik kl 1245, akkurat når lunsjen var ferdig.   På vein så jeg tre niser like etter passering av Askesholmen. 

Var billig affære det.  110 kroner for et FF167.  Så da blir det filterskifte neste uke før jeg reiser ut.  Og fant også at diesel på pumpa hos Larsstø ligger på 8.98, og det må man si er billig

 image  

Ellers benyttet jeg sjansen til en svipptur bortom Tveitøy grunna.  Var kraftig strøm så rekte med 0.6 knop så jeg gikk innafor til Bleikja der det beit på ein lyr.  Tusla deretter hjemover, med en liten stopp i Breivika der det beit på ein knurr.  Så bortom å sjekke teiner, der det var gått i enda en krabbe.  Og denne var full i mat. så nå er 5 krabber fanga.

I dag blir det fisketur med bruttern antageligvis, må se vinden litt an.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like