Wednesday, September 2, 2015

Viftereim og ny diesel pris

Jeg og broderen skulle ha oss en tur ut og fiske i går.  Men da jeg starta kom alarmen for lading på.  VI åpna motor roms luka og tok en titt, og jepp, bare trevler igjen av viftereima.  Tok av den gamle og prøvde først å få tak i en lokalt, men det gikk ikke.  Ingen av bensinstasjonene, Mekk eller Larsstø hadde denne inne.

Måtte ringe til Bildøy marina på Sotra for å få tak i et par styklker, så forhåpentligvis kommer den tidsnok til at vi rekker turen til kanaldagene i Kulleseid til helga.  Skal bli spennende å se hva jeg må ut med.  Har funnet reima på EBAY og kan få tilsendt for 80 kroner stykket, så regner med at jeg bestiller et par der også, det er vel ikke mer enn hva det koster å poste det fra Sotra og ned

image

Ellers la jeg merke til at det var ny dieselpris i Båthavna, nå er den nede på 8.99, og det passer godt, da bunkrer jeg fullt på Fredag. Men billigst nå er Larsstø som er et fattig øre billigere hver liter, men det er jo ikke mange ørene å spare da.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like