Thursday, September 10, 2015

Fangsten doblet med et hal

I går var det først til Stord, konemoren ville kjøre selv så hun kan finne veien til Sparkjøp uten at jeg er med.  Det gikk ganske fint.  Litt problemer med å finne til Leirvik hadde hun, men jeg tror det går greit når hun kjører alene.  I tillegg hadde vetlo glømt mobilen sin hos vennina hennes fra Halsnøy, og hun var på Stord for kjøretime.  Så alt klaffa da, jeg fant meg jo sluker til 10 kroner stykker på sparkjøp så da var turen redda for min del :-)

image

Så var det hjemom for en kvikk matbit, og deretter over fjorden og fiske.  4 fine lyr og 1 pale, samt den sedvanlig knurren beit på borte ved Ånuglo tunga før jeg satte kursen hjemover for å sjekke teinene.

image

Og jippi, denne gangen var det skikkelig fangst.  5 krabber ble resultatet, nok til en Curry krabbe kveld på Torsdagen for meg og konemoren. 

image

I dag blir det slippsetting av Ove sin gamle båt.  Kanskje det blir neon krabber i dag også ?  Får se etter jeg og konemoren har vært utpå en tur.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like