Sunday, September 27, 2015

Det er ikke alltid utstyret det kommer an paa

Nei det er helt sikkert.  Se videoen i lenken under, saa forstaar du hva jeg mener.

Ram Mehta filmet da datteren Avery endelig fikk napp med sin rosa Barbie-fiskestang i Eden Praire i USA. Jubelen er stor når de til slutt får storfangsten opp i båten.

image

Jeg bruker f.eks billig utstyr selv.  Jeg kjoepte en Europris 9 fots stang med snelle for nesten 5 aar siden.  Stanga bruker jeg den dag i dag, og er favorittstanga mi faktisk.  Snellene holder stort sett bare ett aars tid, da jeg bruker de mye.  Men naa har jeg paa en Europris snelle ogsaa, som jeg bytta fra konemoren sin stang, da snella ble litt for stor for 7 fots stang.  Den snella har riktignok ikke vaert i bruk saa mye, men funker enda.  Jeg bestiller stort sett billige 100 kroners sneller fra AliExpress, og de holder alt fra 1 aar til 2-3-4 aar, og jeg har no tross alt tatt opp en torsk paa 15.5 kilo med Europris stanga og en billig 70 kroners snelle fra Kina. 

Skitt fiske, vi blogges

animated-fishing-image-0068

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like