Monday, December 1, 2014

Fristelsen ble for stor

Etter en kjapp tur for å handle ny professor og innpakningspapir til julegavene, kunne jeg ikke motstå fristelsen.  Blikkstille og fina været, så jeg tok stanga med en tur bortom Bring containerne ved Hydro Husnes.

Første kastet smalt det til, og jeg kjente denne var litt større enn vanlig, en flott lyr hadde funnet det for godt å bite på.  Gode 2 kilo veide den på vekta, men det ble den enestte i løpet av en times fiske

Deretter var det hjem og varme opp fiskekaker, vetlo spiste jaggu ete meg 4 stykk med 2 poteter og grønnsaker,ble nesten litt imponert.  Var knallgodt pappa sa hun, og da ble jeg også glad.  Jeg liker jo fiskekaker selv også når de er hjemmelagde

Ny fiskekake produksjon i morgen, med lyren og halvannet kilo filet i fryseboksen allerede må det produseres mer, får se om jeg får meg en liten time fra land i morgen også.

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like