Monday, December 22, 2014

Amazon og billig boeker

Hjemme maa man jo paa loppemarked eller brukthandel skal man finne en rimelig bok, pocketboeker er jo oppe i 100 kr og mange ganger er det 129 eller 149 kroner for en bok.  Jeg leste nettopp en bok med link til en ny forfatter som saa meget spennende ut.  Logga meg inn paa Amazon, og da fikk jeg 4 boeker av han til under 100 kroner.

Forfatteren jeg har oppdaget denne gangen er: Simon Rosser, skriver eco og SciFi actionthrillere

Simon Rosser

Simon Rosser LIb, was born in Cardiff, South Wales, UK, in 1968.
He is a personal injury lawyer and author of Action-Adventure-thriller novels with an Ecological/Apocalyptic theme.
Favorite authors - Ed McBain, James Patterson, Lee Child, Lincoln Child, Douglas Preston, Patrick Lee, Clive Cussler.

 

 

 

Saa jeg sier atter en gang, kjoep deg et lesebrett, og min anbefaling er Kindle paperwhite, spesielt hvis du leser boeker paa engelsk.  Hvis du helst leser norske eboeker kjoep deg et annet.  Men utvalget paa Amazon er saa stort at det er fantastisk.  Mye billige og knallgode boeker. 

image

Gleder meg allerede til aa begynne paa disse, men holder naa paa med et par pocketboeker jeg fikk av broderen, saa er det tilbake til mitt kjaere Kindle Paperwhite.

Vi blogges

read_e0

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like