Saturday, January 25, 2014

Hjemme igjen og godt i gang

Jeg er vel hjemme og godt i gang med treninga.  Allerede fått to fine spaserturer ute i frisk luft, og flere økter på den nye tredemølla, som var ganske avansert og ser ut til å være av meget god kvalitet.  Den har tilkobling for nettbrett og kan gå ruter fra Google Eart med streatview og det hele.  Mange innlagte program og meget stillegående også.

Første utendørsturen var en flott tur rundt kirka. endte opp med 4.7 kilometer omtrent på fin tid.  Neste turen ble en kort Søral løype på 2.7 kilometer omtrent på 27 minutt i lag med broderen.  Flott terreng og en flott gjennomgang.

image

image

 

Jeg prøver å få 2 halv times økter hver dag på mølla nå når været er så som så, med en utendørs tur i tillegg når været tillater det.  Hvis ikke blir det 3 økter på mølla, og kiloene er nå i ferd med å rase av.  Ned fra 102 til under 98 på 5 uker er jeg godt fornøyd med, og jeg synst også at formen er i ferd med å bedre seg markant.  Når jeg kommer ned på matchvekt under 90 kilo går jeg ned til en eller 2 økter, bare for å holde matchvekta.

Vi blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like