Tuesday, January 7, 2014

Endomondo – Sports tracker

Noen dager siden jeg nevnte om trening, og diverse apper for aa foelge med hva du trener.  Naa har jeg funnet en meget bra en, som flere av mine kolleger og venner bruker.  Fordelen med denne er at du kan ogsaa oppdatere via WEB, du kan legge inn andre aktiviteter enn bare Jogging og gange, i tillegg til at du kan tegne inn rutene paa kart paa selve WEB siden, saa strengt tatt kan du faktisk klare deg uten appen paa telefonen.

image

Jeg har lagt inn 4 turer som kommer til aa bli blant mine faste turer naar vaeret bedrer seg litt.  I gaar var det faktisk vindkast paa 80 m/s i Uskedalen, og da kan det kanskje bli litt toefft.  (Orkan er 63 m/s)

image

image

 

Men det er jo litt morsomt aa ha full tilgang da.  Gratis innmelding, men hvis du vil ha absolutt alt av data og statistikk maa du betale knappe 200 kroner for et aar.  Det vil jeg si er verd pengene. Vekt og BMI, samt calorier, tid, skritt og mye annet er gratis.

image

image

image

Appen og WEB side har full integrasjon mot baade FB og Google+, har du venner som bruker samme appen kan dere dele ruter, se hverandres statistikker hvis ikke du har satt det til privat info og saa videre.  En meget bra side, som jeg har tatt i bruk og lagt inn alle mine data fra begynnelsen av min treningsstart midt i forrige maaned.

Her er linken til GooglePlay

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.endomondo.android&hl=en

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like