Thursday, January 30, 2014

Et kort og imponerende bekjentskap

En av mine kollegaer ombord hadde en flott mobiltelefon, litt stor men jeg likte den meget godt.  Det var en Samsung Note II, så da jeg kom hjem heiv jeg meg rundt og bestilte den nyeste Note III samt en ny S4 til konemoren.  2 timers arbeid på Mandag som var med å flytte over alt mulig, notater og kontakter og apper og alt var klart.

Jeg falt umiddelbart, beste telefonen jeg har hatt.  Stor og fin skjerm, lett og lese både mail og websider samt flere flotte nye Samsung apper.  Jo dette var kongetelefon. 

Lykken varte i 3 heile dager, jeg la den fra meg på bordet etter en samtale med mor, og når jeg tok den opp igjen var den svart.  Batteriet skulle være halvladet så jeg forsto ikke den.  Satte den på lading et par timer uten resultat, batteri inn og ut osv osv osv.  Den var død.

Så nåhar jeg kontakta nettbutikken til Tele2 og får en returkonvolutt i posten i morgen eller lørdag og blir uten telefon en ukes tid.  Forbanna dritt.  Men jeg prøver igjen, jeg likte telefonen godt.

Ellers går trimmen sin vanlige gang og vekta fortsetter å synke, nå nede på 96 kilo, og jeg spiser omtrent som normalt.  Flere ruter kartlegges med Edmondo og jeg skal ut på en ny tur nå etter jeg har henta vetlo.

image

Det artige er jo at begge brødrene mine, samt samboere og koner også har lasta inn Edmondo appen og går jevnlige turer og logger kilometer.  Må si jeg ble litt imponert av han karen på TV2 sporty i går, ned fra over 190 kilo til 144 kilo.  Min nedgang blir jo småtteri forhold, men har nå gått ned over 6 kilo.  Så jeg er vel fornøyd.  Satser på ny matchvekt under 90 kilo. 

Me blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like