Wednesday, January 25, 2012

Forandringer

Hvis du har vaert innom bloggen i loepet av de siste dagene har du kanskje sett at jeg har gjort noen forandringer.  I hoeyre marg har jeg naa lagt inn kategorier slik at det skal vaere lettere aa finne tilbake til innlegg.  Du ser selv hvilke kategorier jeg har valgt.

Huggtabell for 2012 er kommet inn, men skal forandre den naar jeg finner et bedre bilde.  Napp og Nytt sin er jo vanligvis den beste.

Jeg har ogsaa lagt inn en widget med link til hvilken bok jeg leser naa, klikker du paa den kommer du til bokelskere.no, et av mine favoritt steder naar det gjelder aa holde styr paa hvilke boeker jeg leser og har lest.  Gammal mann, husker ikke saa godt lenger vet du :-)

Du kan naa oversette bloggen til andre spraak, hvis det er noen som vil lese den paa Engelsk, tysk, thai og et par andre.

Widget med fiskeknuter, denne blir oppdatert for hver gang du laster bloggen.

Klokka i Norge er kommet med.

Kommentarer kan naa legges inn av alle, ogsaa anonyme innlegg godtas

Ellers er det jo artig aa se at innlegg om fisk til mat er populaere, hvis du gaar helt til bunnen av bloggen finner du alltid en oppdatert liste over de 10 mest populaere innleggene.

Et av maalene i aar er aa faa fisket i hver eneste maaned saa sant jeg er hjemme, all fisk skal journal foeres og veies og statistikk skal foeres, skal bli artig.  Ellers er en av de nye plassene jeg har tenkt aa proeve fra land i aar Opsangerneset utenfor ferjekaia paa Sunde, skal gaa sti utover helt til neset, og jeg vil ogsaa proeve aa faa meg en tur inn til Furebergs fossen og Mauranger.

Nok om det, vi blogges igjen

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like