Sunday, January 29, 2012

Fishing calendar Huggtabell med mere

Det finnes en meget artig app til Android som heter Fishing Calendar.  Denne kan regne ut huggtabeller hvor som helst i verden.  Den har ogsaa innebygget loggsystem for fangst samt muligheter for aa ta bilder av fangsten, lagring av favoritt plasser basert paa GPS og i tillegg muligheter for deling via FB og lignende.   Se skjermbilder fra applikasjonen her

Fishing calendar

Du kan finne den paa Android market, men er du fra Norge er jo det et problem i og med at du ikke kan kjoepe applikasjoner via Android Market uten aa gaa omveier via diverse tilleggs program.  Men jeg har funnet den en annen plass, har lastet den ned, men den fungerte ikke paa min Kindle Fire, men er sikker paa at den vil fungere paa telefoner.  Proev, og gi meg en tilbakemelding.  Jeg skal laste den ned igjen naar jeg kommer hjem till min Samsung Android telefon og hvis den funker greitt, blir den mitt loggsystem for fisketurer i 2012

Ok, her kommer lenken til alternativ nedlasting

Fishing Calendar version 1.5 - free applcationimage

Og saa tar vi med videoen om Fishing Calendar i bruk, Dette er fra Iphone appen som ogsaa finnes. 

 

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like